مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 14:002021-08-11سياسي

خبرنگاران سرمایه های ارزشمندی در آگاهی بخشی به جامعه هستند


فرماندار قرچک با اشاره به اینکه خبرنگاران با درک موقعیت در برهه های مختلف، به رسالت امیدآفرینی خود عمل کرده اند گفت: خبرنگاران سرمایه های ارزشمندی در آگاهی بخشی به جامعه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهمن خطیبی ظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با تقدیر از تلاش خبرنگاران و انجام رسالت آگاهی بخشی و امیدآفرینی، به نقش آنان در رفع مشکلات مردم این شهرستان اظهار داشت: 17 مردادماه روز پاسداشت منادیان آگاهی بخشی و روشنگری است؛ روز ارج نهادن به حرفه افرادی که صدای مردم بوده و به واسطه پیگیری آنها مشکلات مردم رفع می شود.

خطیبی با اشاره به اینکه حرفه ارزشمند خبرنگاران، عکاسان، اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه، کاری خطیر و تلاش و فداکاری آنان شایسته تقدیر است گفت: خبرنگاران با درک موقعیت در برهه های مختلف، به رسالت آگاهی بخشی و امیدآفرینی خود عمل کرده و در همراهی با مردم و مسئولان، به خوبی پیام رسانی کرده اند.

فرماندار قرچک بیان داشت: نقش اصحاب رسانه همیشه ارزنده بوده و بسیاری از مشکلاتی که رفع می شود در جامعه وظیفه مسئولان و نتیجه پیگیری اصحاب رسانه بوده است و خبرنگاران سرمایه های ارزشمند در آگاهی بخشی به جامعه هستند.

وی عنوان داشت: با توجه به در پیش رو بودن هفته دولت تقاضا داریم خدمات نظام و وظیفه دولتمردان برای افزایش امید ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران سرمایه های ارزشمندی در آگاهی بخشی به جامعه هستند

خبرنگاران سرمایه های ارزشمندی در آگاهی بخشی به جامعه هستند