مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 14:202021-08-11سياسي

احداث یکصد واحد مسکونی برای نیازمندان در شهرستان هلیلان


مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: 100 واحد مسکونی برای نیازمندان این شهرستان با کمک بنیاد علوی و بنیاد مسکن ساخته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، امروز جلسه ای سه جانبه با حضور مدیر کل کمیته امداد، مدیرکل بنیاد مسکن و همتی رییس بنیاد علوی شهرستان هلیلان با حضور مدیران شهرستانی برگزارشد.

قنبر موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در این جلسه با بیان اینکه صد واحد مسکونی در هلیلان برای نیازمندان احداث می شود گفت: پرونده ساخت 46 واحد مسکونی از این تعداد در حال آماده شدن و آغاز به کار است؛یکی از مشکلات در راه اجرایی شدن این پروژه نداشتن زمین برای تعدادی از این خانواده ها بوده که امیدواریم بنیاد مسکن و دیگر دستگاه های ذی ربط در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

وی افزود: ساخت این واحد های مسکونی در مناطق روستایی و شهری هلیلان برای خانواده های فاقد مسکن بوده که در این زمینه اولویت با خانواده های با جمعیت سه نفر به بالا است.

  مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام تصریح کرد: در سال های اخیر 300 واحد مسکونی برای نیازمندان هلیلان ساخته شده است؛ با این اقدام جدید نیاز مسکن مددجویان در هلیلان به حداقل می رسد و عزم کمیته امداد این است که پرونده نیاز مسکن مددجویان هلیلان بسته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث یکصد واحد مسکونی برای نیازمندان در شهرستان هلیلان

احداث یکصد واحد مسکونی برای نیازمندان در شهرستان هلیلان