مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 15:352021-08-11سياسي

خوردن بیت المال با گریه بر سیدالشهدا حل نمی شود


بخشش گناهان بزرگی مانند خوردن بیت المال تنها با گریه بر سیدالشهدا حل نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حجت الاسلام سیدمهدی خضری، امام جمعهٔ موقت قزوین در سخنرانی شب دوم محرم در جمع عزاداران حسینی در هیئت حسین جان قزوین، اظهار کرد: ما در طول تاریخ با 2 تصویر متفاوت از عاشورا اعم از تصویر تکلیف گریزان و تصویر تکلیف گرایان مواجه هستیم.

وی ادامه داد: امام حسینی که در این 2 تصویر تعریف می شود متفاوت است؛ دستهٔ نخست برای این که عاشورا گریبان آن ها را نگیرد، تصویر منحرفی از آن معرفی می کنند؛ اصولاً انسان برای فرار از تکلیف در طول تاریخ فلسفه بافی های فراوانی کرده است.

امام جمعهٔ موقت قزوین ضمن اشاره به ماهیت لیبرالیسم، اومانیسم و کاپیتالیسم که برای به بردگی درآوردن دیگران توسط انسان ایجاد شده است، گفت: می بینیم که سایرین برخلاف مکتب حقهٔ شیعه برای امیال خود منطق آفریده اند، سقیفه نیز ایجاد یک منطق برای بیرون آمدن از دایرهٔ ولایت بود، اگر نشود خورشید و نور امام حسین(ع) را خاموش کرد، امام حسینی را به تصویر می کشیم که با امیال ما هماهنگ شود.

وی عنوان کرد: 2 آموزه در همین راستا وارد شده است که اعم از این هستند که سیدالشهداء یک مأموریت ویژه داشت که تنها برای ایشان بود، ما دیگر مأموریتی نداریم و قرار نیست مجاهدت کنیم و کربلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوردن بیت المال با گریه بر سیدالشهدا حل نمی شود

خوردن بیت المال با گریه بر سیدالشهدا حل نمی شود