مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 15:352021-08-11پزشكي

راه حل وزیر بهداشت برای کنترل فاجعه کرونا در مشهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، دکتر و جنازه جمع کنیم و اگر کوچک ترین کاستی در حوزه خدمات رسانی پیش بیاید، همه دوربین ها به سمت ما می چرخد.

دکتر نمکی افزود: در این دوره ظلم بزرگی به نظام سلامت کشور شد، چراکه عده ای شیشه های بنزین و کبریت در دست دارند و همه جا را به آتش می کشند و ما همانند آتش نشانان مظلومی هستیم که اگر به دلایلی مانند کمبود آب نتوانیم به سرعت آتش را خاموش کنیم، همه تقصیرها متوجه ما می شود.

وی اضافه کرد: به هرحال در این دوره جفای بزرگی بر خدمت گذاران و مدافعان سلامت شد، اما آنان جسورانه بار بزرگی را تحمل کرده و در مقابل ناسپاسی برخی همواره به روسای دانشگاه های علوم پزشکی می گفتم که شما با خدا معامله کرده اید و نگران چیزی نباشید.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: تاریخ کشور شاید هر 200 سال بلایی مانند ویروس منحوس کرونا را به خود دیده باشد و این مأموریت را خداوند برای ما محول فرمود که افتخار خدمت به مردم را داشته باشیم.

وی بیان کرد: خدا را سپاس می گوییم که نگذاشتیم مشکل کرونا در کشور امنیتی شود و در همین جا دست تک تک همکارانم را می بوسم.

نمکی در این جلسه از استاندار خراسان رضوی، امام جمعه مشهد، تولیت آستان قدس رضوی و همه مسوولان دست اندرکار این استان در مسیر مقابله با کرونا تشکر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه حل وزیر بهداشت برای کنترل فاجعه کرونا در مشهد

راه حل وزیر بهداشت برای کنترل فاجعه کرونا در مشهد