مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 16:002021-08-11سياسي

پیوستن قریب الوقوع ایران به پیمان شانگهای


نورنیوز خبر داده که بنا به اخبار رسیده، با دعوت رسمی تاجیکستان به عنوان رییس دوره ای سازمان همکاری های شانگهای از ایران برای حضور در نشست سالیانه سورای سران این پیمان، - نورنیوز خبر داده که بنا به اخبار رسیده، با دعوت رسمی تاجیکستان به عنوان رییس دوره ای سازمان همکاری های شانگهای از ایران برای حضور در نشست سالیانه سورای سران این پیمان، رییس جمهوری اسلامی ایران شهریور سال جاری در این نشست حضور خواهد یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از نورنیوز، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی امروز از گفت وگوی خود با نیکلای پاتروشف دبیر شورای امنیت روسیه خبر داد و در توییتر نوشت: خوشبختانه موانع سیاسی برای عضویت ایران در پیمان شانگهای برداشته شده و با طی تشریفات فنی، عضویت ایران نهایی خواهد شد.

از سوی دیگر، نشست سالیانه شورای سران دولت های عضو سازمان همکاری شانگهای قرار است روزهای 16 و 17 سپتامبر 2021 برابر با 25 و 26 شهریورماه سال جاری در شهر دوشنبه پایتخت تاجیکستان برگزار شود.

بنا بر اخبار رسیده به نورنیوز ، با دعوت رسمی تاجیکستان به عنوان رییس دوره ای این سازمان از ایران برای حضور در این نشست، سیدابراهیم رییسی - رییس جمهوری اسلامی ایران - در این نشست حضور خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیوستن قریب الوقوع ایران به پیمان شانگهای

پیوستن قریب الوقوع ایران به پیمان شانگهای