مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 17:502021-08-11سياسي

پنج اصل شورای ششم شهر اراک در عرصه رسانه


شورای ششم شهر اراک پنج اصل تعامل با همه رسانه ها، خبر به موقع دادن، خبر درست دادن، پاسخگویی مدیریت شهری به رسانه ها و شفافیت را برای خود تعریف کرده است.

- ، عباس خسروانی شامگاه چهارشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران اظهار کرد: شعار محوری شورای ششم شهر اراک شهر را با هم بسازیم است و قطعاً رسانه ها مهمترین بخش این با هم بودن هستند.

وی ادامه داد: شورای ششم شهر اراک اصل را با تعامل رسانه گذاشتیم علیرغم اینکه شرایط برای برگزاری مراسم تجلیل از خبرنگاران فراهم نبود ولی تاکید کردیم که این مراسم تجلیل برگزار بشود و دلیل این امر اهمیتی است که شورای ششم شهر اراک برای رسانه ها دارد.

سخنگوی شورای شهر اراک با بیان اینکه شورای شهر برای خود پنج اصل را برای عرصه رسانه تعریف کرده است، گفت: تعامل با همه رسانه ها یکی از این پنج اصل است که فکر کنم در این دو هفته به تمام رسانه ها این اصل ثابت شده است که شورای ششم اراک می خواهد با همه رسانه ها کار کند.

خسروانی ادامه داد: خبر به موقع دادن، خبر درست دادن، پاسخگویی مدیریت شهری به رسانه ها و شفافیت دیگر اصل های مد نظر شورای ششم اراک است که شفافیت هم یکی از محوری ترین شعارها ما در دوره ششم خواهد بود که رسانه ها مهمترین نیرو و کمک ما در شفافیت مدیریت شهری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنج اصل شورای ششم شهر اراک در عرصه رسانه

پنج اصل شورای ششم شهر اراک در عرصه رسانه