مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 03:452021-08-12بين الملل

صدور حکم بازداشت سیف الاسلام قذافی در لیبی


سیف الاسلام قذافی پیش تر در مصاحبه با روزنامه «نیویورک تایمز» گفته بود که قصد دارد در انتخابات ریاست جمهوری لیبی شرکت کند.

- سیف الاسلام قذافی پیش تر در مصاحبه با روزنامه نیویورک تایمز گفته بود که قصد دارد در انتخابات ریاست جمهوری لیبی شرکت کند.

منابع خبری چهارشنبه شب از صدور حکم بازداشت سیف الاسلام قذافی فرزند معمر قذافی دیکتاتور سابق لیبی در این کشور خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا به نقل از الجزیره، دادستان نظامی لیبی حکم بازداشت سیف الاسلام قذافی را صادر کرده است.

بر اساس این گزارش، دادستانی نظامی لیبی حکم بازداشت فرزند دیکتاتور سابق لیبی را به اتهام ارتکاب قتل و کمک گرفتن از مزدوران صادر کرده است.

سیف الاسلام قذافی پیش تر در مصاحبه با روزنامه نیویورک تایمز گفته بود که قصد دارد در انتخابات ریاست جمهوری لیبی شرکت کند.

پس از سقوط معمر قذافی دیکتاتور سابق لیبی در اکتبر 2011، این کشور صحنه جنگ قدرت بین گروه های شبه نظامی که اغلب از طرف کشورهای خارجی پشتیبانی می شوند، قرار گرفت.

این کشور نفت خیز از سال ها پیش بین دولت های رقیب تقسیم شده است؛ دولتی تحت حمایت سازمان ملل اما ضعیف در طرابلس - شهری که به طور عمده تحت کنترل گروه های مسلح قرار دارد - در مقابل دولت مستقر در شرق لیبی با پشتیبانی ژنرال حفتر که خود را رهبر نیروهای مسلح عرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور حکم بازداشت سیف الاسلام قذافی در لیبی

صدور حکم بازداشت سیف الاسلام قذافی در لیبی