مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 03:452021-08-12پزشكي

10 ادویه و گیاه دارویی برای تقویت سیستم ایمنی بدن


یکی از راه های تقویت ایمنی بدن استفاده از ادویه و گیاهان دارویی مفید است، در این روزها که بحث کرونا داغ است استفاده از این مواد غذایی، - ایسنا/لرستان یک کارشناس گیاهان دارویی گفت: یکی از راه های تقویت ایمنی بدن استفاده از ادویه و گیاهان دارویی مفید است، در این روزها که بحث کرونا داغ است استفاده از این مواد غذایی، ایمنی بدنتان را تقویت کرده و ممکن است یک عامل بازدارنده در ابتلا به این بیماری و دیگر بیماری های ویروسی باشد.

تارا امیدی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به این که زنجبیل سرشار از فیتونوترینت هایی است که جینجرول نامیده می شوند، دارای خاصیت آنتی اکسیدانی، ضدباکتریایی، ضدویروسی و ضدالتهابی است، اظهار کرد: این ادویه یک کمک کننده عالی در درمان سردردهای میگرنی، آرتریت ها و آسم است.

وی با اشاره به این که دارچین ایمنی بدن را بالا می برد، عنوان کرد: جزء فعال موجود در دارچین باعث کاهش قند خون، کلسترول تام و تری گلیسیریدها شده و کلسترول خوب را افزایش می دهد، درواقع دارچین باعث متعادل کردن قند خون در طولانی مدت شده و از جهش ناگهانی و افزایش سریع قند خون بعد از صرف غذا جلوگیری می کند.

امیدی با اشاره به این که فلفل قرمز به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند، تصریح کرد: از مزایای شگفت انگیز فلفل قرمز می توان به ارتقای سلامت قلبی عر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 ادویه و گیاه دارویی برای تقویت سیستم ایمنی بدن

10 ادویه و گیاه دارویی برای تقویت سیستم ایمنی بدن