مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 03:502021-08-12اجتماعي

آغاز مدارس تابستانه داده کاوی سلامت و تجهیزات پزشکی


دو مدرسه تابستانه داده کاوی سلامت و تجهیزات پزشکی به همت مرکز انفورماتیک سلامت وابسته به معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران از امروز پنج شنبه 21 مردادماه آغاز به کار خواهند کرد.

- دو مدرسه تابستانه داده کاوی سلامت و تجهیزات پزشکی به همت مرکز انفورماتیک سلامت وابسته به معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران از امروز پنج شنبه 21 مردادماه آغاز به کار خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مطلبی مدیر مرکز انفورماتیک سلامت و مسئول برگزاری این دو مدرسه تابستانی با اعلام این خبر گفت: این مدارس تابستانی با هدف توسعه دانش و ارتقای مهارت آموزی دانشجویان رشته های مرتبط از جمله علوم پزشکی، انفورماتیک پزشکی، مهندسی پزشکی، علوم بهداشتی، علوم داده و مدیریت بهداشتی و درمانی و همچنین محققان حوزه سلامت و سایر علاقه مندان به این حوزه ها طراحی شده و در دو روز پایانی هفته به مدت شش هفته اجرا خواهد شد.

وی افزود: فراگیران در مدرسه تابستانه داده کاوی سلامت با چشم اندازهای پزشکی نوین در عصر داده ها و مدیریت و چالش های ثبت صحیح داده ها در حوزه سلامت هر کدام با مدت دو ساعت آشنا خواهند شد.

سپس در کارگاه مبانی و کاربردهای داده کاوی سلامت به مدت چهار ساعت شرکت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مدارس تابستانه داده کاوی سلامت و تجهیزات پزشکی

آغاز مدارس تابستانه داده کاوی سلامت و تجهیزات پزشکی