مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 03:502021-08-12اقتصادي

ضرورت کار روی گیاهان دارویی برای تأمین معیشت خانواده ها


رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: در راستای تحقق شعار سال استعدادیابی و امکان سنجی پرورش گیاهان دارویی ازجمله گل محمدی، زرشک، موسیر و زعفران انجام و الگوهای کشت شده در سطح استان نشان می دهد کشت گیاهان دارویی در زمین های کوچک معیشت خانواده ها را تأمین .

- ایسنا/لرستان رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: در راستای تحقق شعار سال استعدادیابی و امکان سنجی پرورش گیاهان دارویی ازجمله گل محمدی، زرشک، موسیر و زعفران انجام و الگوهای کشت شده در سطح استان نشان می دهد کشت گیاهان دارویی در زمین های کوچک معیشت خانواده ها را تأمین کرده و باید روی این الگوها کار شود.

اسفندیار حسنی مقدم، در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: نبود منابع مالی و عدم تخصیص حقابه توسط وزارت نیرو دو رکن اساسی مانع توسعه بخش کشاورزی در استان است.

وی ادامه داد: برای پشتیبانی از تولید و رفع موانع نیاز به منابع مالی است و این منابع از طریق سرمایه سرمایه گذاران بخش خصوصی، اعتبارات دولتی و تسهیلات بانکی محقق می شود.

حسنی مقدم افزود: با تشکیل ستاد سرمایه گذاری بخش کشاورزی در سازمان جهاد کشاورزی استان زمینه استفاده از سرمایه سرمایه گذاران بخش کشاورزی فراهم شده و در این راستا پرورش گاو 7000رأسی و پرورش گوسفند داشتی طبقاتی در شهرستان دورود و پرورش ماهیان خاویاری در شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت کار روی گیاهان دارویی برای تأمین معیشت خانواده ها

ضرورت کار روی گیاهان دارویی برای تأمین معیشت خانواده ها