مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 04:302021-08-12سياسي

استفاده از خیران در ساخت و تجهیز کتابخانه ها در سیستان وبلوچستان ضروریست


معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: استفاده از ظرفیت خیران در کنار تخصیص بودجه های دولتی در زمینه ساخت و تجهیز کتابخانه ها ضروری است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: استفاده از ظرفیت خیران در کنار تخصیص بودجه های دولتی در زمینه ساخت و تجهیز کتابخانه ها ضروری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ابوذر کوثری در نشست انجمن کتابخانه های عمومی سیستان و بلوچستان با اشاره به شرایط وجود ویروس کرونا در جامعه گفت: باید بگونه ای برنامه ریزی شود که موضوع کتاب و کتابخوانی کمترین آسیب را در این شرایط ببیند.

وی اظهارکرد:کتاب و کتابخوانی نقش مهمی در ارتفاع سطح فرهنگی، اجتماعی و سیاسی جامعه دارد.

وی ضمن تاکید بر ترویج کتاب و کتابخوانی با استفاده از فضای مجازی افزود: استفاده از ظرفیت خیران در کنار تخصیص بودجه های دولتی در زمینه ساخت و تجهیز کتابخانه ها ضروری است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ارتقای شاخص های فرهنگی در جامعه از وظایف شهرداری ها است و واریز سهم نیم درصد کتابخانه ها می تواند در افزایش شاخص های فرهنگی در جامعه موثر باشد.

وی توجه ویژه به ساخت کتابخانه در شهرستان های جدیدالتاسیس و ایجاد قفسه کتاب در ادارات را مورد تاکید قرار داد تصریح کرد: توجه ویژه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از خیران در ساخت و تجهیز کتابخانه ها در سیستان وبلوچستان ضروریست

استفاده از خیران در ساخت و تجهیز کتابخانه ها در سیستان وبلوچستان ضروریست