مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 04:352021-08-12پزشكي

تزریق واکسن به افراد بالای 18 سال در قشم و کیش به کجا رسید؟


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: با توجه به دستور وزیر بهداشت واکسیناسیون افراد بالای 18 سال در جزیره قشم و کیش، آغاز شده است، اما به صورت تزریق واکسن به گروه های سنی اولویت دار اجرا می شود.

- ایسنا/هرمزگان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: با توجه به دستور وزیر بهداشت واکسیناسیون افراد بالای 18 سال در جزیره قشم و کیش، آغاز شده است، اما به صورت تزریق واکسن به گروه های سنی اولویت دار اجرا می شود.

دکتر حسین فرشیدی در گفت و گو با ایسنا، افزود: در شبانه روز گذشته 13 نفر دیگر از بیماران مبتلا به کرونا در هرمزگان جان باختند و شمار کل جان باختگان این بیماری در استان به هزار و 875 نفر رسید.

وی با بیان اینکه با بستری شدن 261 نفر دیگر در شبانه روز گذشته، شمار کل بستری ها به هزار و 298 نفر رسید، اظهار کرد: اکنون 142 نفر در بخش مراقبت های ویژه (آی.

سی.

یو) بستری هستند، حال 34 نفر از آن ها وخیم است.

فرشیدی با اشاره به اینکه با توجه به دستور وزیر بهداشت واکسیناسیون افراد بالای 18 سال در جزیره قشم و کیش، آغاز شده است، اما به صورت تزریق واکسن به گروه های سنی اولویت دار اجرا می شود، تصریح کرد: با تکمیل واکسیناسیون گروه های شغلی، به زودی زمان و شیوه واکسیناسیون عمومی در جزیره قشم و کیش اعلام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق واکسن به افراد بالای 18 سال در قشم و کیش به کجا رسید؟

تزریق واکسن به افراد بالای 18 سال در قشم و کیش به کجا رسید؟