مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 04:452021-08-12پزشكي

وضعیت فوق بحرانی کرونا در نیشابور


معاون درمان دانشکده علوم پزشکی نیشابور در خراسان رضوی از افزایش قابل توجه بیماران و فوتی ها در نیشابور خبر داد و گفت: متأسفانه تعداد فوتی ها نسبت به هفته های گذشته 3 برابر شده است و با افزایش بیماران و تکمیل ظرفیت بیمارستان 22 بهمن، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، قاسم مشار موحد در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: پیک پنجم کرونا از دو الی سه هفته قبل در نیشابور شروع شده است و روند صعودی بیماری با رشد قابل توجهی ادامه دارد و این در صورتی است که هنوز به قله پیک نرسیده ایم.

مشار موحد اظهار کرد: علاوه بر افزایش قابل توجه تعداد بیماران، تعدادفوتی ها نیز در هفته جاری افزایش چشمگیری داشته است به طوری که از میانگین فوت 2 نفر در هفته به میانگین فوت بالای 5 نفر در هفته جاری رسیده ایم و موضوعی که نگران کننده است این است که میانگین سن فوتی ها کاهش یافته و متاسفانه مواردی از فوت افراد با سن زیر 40 سال نیز داشته ایم که رو به افزایش است.

وی افزود: در 24 ساعت گذشته و بنا بر آمار رسمی 20 مرداد ماه، 8 نفر مبتلا به کرونا در نیشابور فوت کردند که از این تعداد علت فوت 4 نفر بر اثر کرونا قطعی شده است و علت فوت 4 نفر نیز مشکوک به کرونا گزارش شده است.

کمبود شدید داروهای ضد ویروس و داروهایی مثل رمدسیویر و سرم وی خاطر نشان کرد: : 100درصد ظرفیت بیمارستان 22 بهمن را به کار گرفته ایم و ظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت فوق بحرانی کرونا در نیشابور

وضعیت فوق بحرانی کرونا در نیشابور