مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 05:102021-08-12سياسي

وزیر پیشنهادی اقتصاد را بشناسید


احسان خاندوزی که در حال حاضر نائب رییس کمیسیون اقتصادی و نماینده مجلس یازدهم شورای اسلامی است، از سوی سید ابراهیم رییسی به عنوان وزیر اقتصادی پیشنهادی دولت سیزدهم به مجلس معرفی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز رییس جمهور لیست وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم را به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد که در این لیست، احسان خاندوزی به عنوان وزیر امور اقتصادی و دارایی معرفی شده است.

خاندوزی دکتری اقتصاد دارد و متولد 23 شهریور 1359 در گرگان است که در حال حاضر عضو هیئت علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی است که در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی به عنوان نفر هفتم از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس از استان تهران انتخاب شد.

او عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم است که به عنوان نائب رییس در کمیسیون فعالیت می کند و برخی از طرح ها و لوایح اقتصادی که وی در مجلس امضا کرده است شامل طرح ساماندهی حقوق و دستمزد در بخش عمومی، اصلاح قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران، طرح مالیات بر عایدی سرمایه، طرح تحول بازار و صنعت خودروی سبک و طرح ساماندهی سهام عدالت می شود.

خاندوزی مقالات علمی و کتاب های متعدد اقتصادی نوشته است که کتاب های تألیفی وی به شرح زیر است: 1) خاندوزی سید احسان، مدینه عادله: مقدمه ای بر نظریه عدالت اقت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر پیشنهادی اقتصاد را بشناسید

وزیر پیشنهادی اقتصاد را بشناسید