مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 05:202021-08-12ورزشي

منتقدان هم از فولاد تعریف می کنند / آذری حتی می تواند رییس فدراسیون باشد


پیشکسوت فوتبال با تمجید از عملکرد تیم فولاد، گفت: منتقدان هم در حال تعریف از فولاد هستند و به نظر من روش و سبک مربیگری نکونام یکی از بهترین روش های حال حاضر فوتبال دنیا است.

- ایسنا/خوزستان پیشکسوت فوتبال با تمجید از عملکرد تیم فولاد، گفت: منتقدان هم در حال تعریف از فولاد هستند و به نظر من روش و سبک مربیگری نکونام یکی از بهترین روش های حال حاضر فوتبال دنیا است.

کریم بوستانی در گفت و گو با ایسنا، درباره عملکرد باشگاه های خوزستانی در لیگ برتر، اظهار کرد: قهرمانی در جام حذفی و کسب دو سهمیه آسیا برای فولاد خوزستان کار بزرگی بود که توسط فولادی ها انجام شد.

مشکل اصلی تیم های نفتی نیز شرایط بد مالی است که امیدوار هستیم با آمدن وزیر جدید کمک خوبی به تیم های نفتی شود و از اول فصل تکلیف تیم های نفتی مشخص باشد.

یزدی در نفت می ماند، کار تیم به اما و اگر نمی کشید وی افزود: در فصلی که گذشت تیم های نفتی در ابتدا شرایط خیلی خوبی داشتند به خصوص تیم نفت آبادان که تا صدر جدول نیز پیش رفت.

نفت مسجدسلیمان که با حسینی لیگ را آغاز کرد و سپس با داریوش یزدی و در نهایت محمود فکری کارش را به پایان رساند، اوایل فصل نتایج خوبی داشت که با رفتن حسینی به مشکل برخورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتقدان هم از فولاد تعریف می کنند / آذری حتی می تواند رییس فدراسیون باشد

منتقدان هم از فولاد تعریف می کنند / آذری حتی می تواند رییس فدراسیون باشد