مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 05:302021-08-12سياسي

خداوند مومنان واقعی را رها نمیکند


استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه پشت صحنه حوادث در دست خدا است ،گفت: خداوند در امتحانات الهی مومنان واقعی را رها نمیکند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر حرم بانوی کرامت در رابطه با آیاتی که با واقعه عاشورا تطبیق داده شده است، گفت: از جمله آن آیات، آیه 178 سوره آل عمران به بعد است که خود امام حسین علیه السلام در سحر عاشورا این آیات را قرائت و با واقعه عاشورا تطبیق کردند.

استاد حوزه علمیه افزود: خداوند در این آیات به افرادی که بعد از مجروح شدن در جنگ احد دوباره دعوت خدا و رسول را اجابت و به سمت دشمن حرکت کردند اجر و پاداش عظیمی وعده داده و سپس می فرماید که تهدید دشمن به جای آنکه این افراد را بترساند ایمانشان را قوی تر کرد و گفتند که خداوند برای ما کافی است و خداوند بهترین وکیل است و ما کار را به خدا واگذار می کنیم.

وی ادامه داد: خداوند می فرماید وقتی صف مؤمنین و کفار استوار شد شیطان شروع به بزرگنمایی دشمن و تهدید مؤمنین می کند و مؤمنین نباید از دشمن بترسند و باید از مخالفت با فرمان خدا بترسند و نگران روی زمین ماندن فرمان خدا باشند.

میرباقری تصریح کرد: خداوند در این آیات به پیامبر (ص) می فرماید اینکه افراد زیادی به کفر برمی گردند تو را نگران نکند زیرا خداوند از این کار آنان ضرر نمی کند بلکه خود آنها ضرر می کنند و خداوند به کسانی که به جای خدا دنیا را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خداوند مومنان واقعی را رها نمیکند

خداوند مومنان واقعی را رها نمیکند