مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 05:302021-08-12اقتصادي

اجرای قریب به 500 طرح هادی جدید در فارس


اجرای 498 طرح جدید هادی روستایی با اعتبار 869 میلیارد و 500 میلیون ریال از اولویت های امسال بنیاد مسکن استان در مناطق روستایی است.

- ایسنا/فارس مدیرکل بنیاد مسکن فارس گفت: اجرای 498 طرح جدید هادی روستایی با اعتبار 869 میلیارد و 500 میلیون ریال از اولویت های امسال بنیاد مسکن استان در مناطق روستایی است.

عطاءالله زمانی در بازدید از طرح های محرومیت زدایی داراب با اشاره به محرومیت زدایی بنیاد مسکن فارس در این شهرستان، گفت: محور توسعه و محرومیت زدایی در شهرستان های شرق فارس شکل گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن فارس، او افزود: 106 میلیارد ریال اعتبار برای بازنگری طرح های هادی استان اختصاص داده خواهد شد که این طرح ها تا پایان امسال عملیاتی می شوند و بخش قابل توجهی از این اعتبارات به شهرستان داراب اختصاص یافته است.

مدیرکل بنیاد مسکن فارس خاطرنشان کرد: 2 هزار و 400 روستای بالای 20 خانوار در استان طرح هادی روستایی دارند و تامین اعتبار این طرح ها برای سایر روستاها با پیگیری نمایندگان مجلس میسر می شود.

زمانی با اشاره به موقعیت دهستان کوهستان در داراب گفت: این دهستان با داشتن قابلت توسعه گردشگری باید بیشتر مورد توجه باشد و بازنگری طرح های هادی روستایی، زمینه اشتغال و اسکان جدیدی را در روستاها ایجاد می کند و موجب مهاجرت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای قریب به 500 طرح هادی جدید در فارس

اجرای قریب به 500 طرح هادی جدید در فارس