مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 05:352021-08-12سياسي

قیام حسینی سر منشا امر به معروف در اسلام است


دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه گفت: قیام حسینی سرمنشا امر به معروف و نهی از منکر در اسلام است.

- حجت الاسلام مسعود احمدی در گفتگو با است.

وی با اشاره به رویکرد مطالبه گری از مسئولان، افزود: قیام حسینی سر منشأ امر به معروف بوده و امام حسین (ع) از حاکمان زمان خود مطالبه گری کردند و با توجه به این مهم رویکرد ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر مطالبه گری از مسئولان قرار گرفته است.

دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه تصریح کرد: وظیفه عزاداران حسینی مطالبه گری صحیح بوده زیرا رهبر معظم انقلاب فرمودند تشخیص مطالبه گری از هیاهو وظیفه قوه قضاییه است.

احمدی خاطر نشان کرد: وظیفه ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر حمایت از آمران به معروف بوده و شعبات ویژه ای در دادگستری استان کرمانشاه برای این کار اختصاص یافته است.

وی با اشاره به شعار سال ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر بیان کرد: قیام حسینی، مردم مطالبه گر و مسئولان پاسخگو به عنوان شعار سال ستاد احیا امر به معروف انتخاب شده و هشتگ های بی تفاوت نباشیم و همه مسئولیم در فضای مجازی راه اندازی شده است.

دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه گفت: برای ترویج فرهنگ امر به معروف در حوزه رسانه کارهایی تولید شده که در هفته آینده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیام حسینی سر منشا امر به معروف در اسلام است

قیام حسینی سر منشا امر به معروف در اسلام است