مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 05:552021-08-12اقتصادي

جذب 115 درصدی تسهیلات اشتغال روستایی در کهگیلویه


سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد از جذب 115 درصدی تسهیلات اشتغال روستایی در شهرستان کهگیلویه خبر داد.

- به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، آیت الله ارمغانی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رسالت وزارت کار در حوزه اشتغال فراهم کردن زیرساخت ها و بستر سازی ایجاد اشتغال، ساماندهی بازار کار، رصد فرصت های شغلی است.

 مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون سه هزار و 365 مجوز در بخش مشاغل خانگی در شهرستان کهگیلویه صادر شده که از این تعداد یکهزار و 672 متقاضی جهت دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شدند.

وی اضافه کرد: دولت برای بهبود فضای کسب و کار و حمایت از اشتغال بسته های حمایتی متنوعی از جمله طرح کارورزی، طرح یارانه حقوق و دستمزد، پرداخت تسهیلات روستایی و عشایری، طرح مشوق های بیمه ای و ساماندهی مشاغل خانگی را در نظر گرفته است.

ارمغانی گفت: خوشبختانه شهرستان کهگیلویه با تلاش دستگاه های اجرایی و بانک های عامل موفق به جذب 115 درصدی تسهیلات روستایی شده است.

سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تعداد افراد بهره مند از یارانه حقوق و دستمزد در شهرستان کهگیلویه را 179 نفر برشمرد و افزود: تاکنون 448 نفر از محل مشوق های بیمه ای مشغول به فعالیت شد ه اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 115 درصدی تسهیلات اشتغال روستایی در کهگیلویه

جذب 115 درصدی تسهیلات اشتغال روستایی در کهگیلویه