مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 06:052021-08-12سياسي

ضرورت گسترش واکسیناسیون در قم


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم از ضرورت اولویت دهی به توسعه واکسیناسیون علیه بیماری کرونا بویژه بر اساس غیرقابل پیش بینی بودن ویروس کووید19 سخن گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بیژن سلیمان پور در نشست ستاد مبارزه با کرونا که در سالن کرامت استانداری برگزار شد با اشاره به ضرورت اطلاع رسانی حداکثری در موضوع مبارزه با کرونا یادآور شد: اطلاع رسانی ها باید با هدف ایجاد اثربخشی بیشتر بویژه در موضوع گسترش واکسیناسیون برنامه ریزی شده و اجرایی شود.

وی سپس به فعالیت های قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا در استان و کمیته های زیرمجموعه آن توجه داد و گفت: این فعالیت ها با توجه به فرارسیدن ماه های عزاداری اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در روزهای اخیر بر این موضوع متمرکز بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم همچنین خاطر نشان کرد: إعمال وحدت نظر در رعایت دستورالعمل ها و در حین انجام عزاداری ها در دستور کار قرار دارد.

وی در عین حال از نهادهای فرهنگی و مذهبی خواست تا تدابیر لازم را برای همیاری و تعامل با هیئات عزاداری و پیش از احتمال نیاز به اقدامات نهادهای انتظامی مورد توجه قرار دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم سپس به ضرورت پیشگیری های لازم در موضوع مبارزه با کرونا توجه داد و اذعان کرد: در کنار کمک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت گسترش واکسیناسیون در قم

ضرورت گسترش واکسیناسیون در قم