مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 07:152021-08-12اقتصادي

کاهش 40 درصدی پروازهای داخلی به مشهد


مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی گفت: پروازهای فرودگاه مشهد نسبت به ماه گذشته حدود 40 درصد کاهش یافته و این عدد تا 10 روز آینده به بیش از 50 درصد خواهد رسید.

- محمود امانی در گفت وگو با خبرنگار مهر در رابطه به برنامه کاهش سفرهای هوایی به مشهد، اظهار کرد: پروازهای فرودگاه مشهد نسبت به ماه گذشته حدود 40 درصد کاهش یافته و این عدد تا 10 روز آینده به بیش از 50 درصد خواهد رسید.

وی با بیان این که متوسط پروازهای ورودی و خروجی روزانه در ماه گذشته، 180 پرواز بوده است، ادامه داد: تعداد پروازهای روزانه، دیروز به حدود 95 پرواز رسیده و امروز نیز به مرز 90 پرواز می رسد.

مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی با اشاره به کاهش مسافر در پروازهای انجام شده، گفت: تعداد پروازها در همه مسیرها کاهش داشته که علاوه بر آن، تعداد مسافران نیز کاهش پیدا کرده، به طور مثال در یک پرواز تهران به مشهد از مجموع 180 نفر ظرفیت، این پرواز با 83 مسافر انجام شده بود.

کاهش 60 درصدی پروازهای خارجی وی با تأکید بر این که تا بازگشت به شرایط عادی، پروازهای فوق العاده و مسیرهای جدید مجوز پرواز دریافت نمی کنند، به کاهش پروازهای بین المللی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد نیز اشاره و خاطرنشان کرد: پروازهای مربوط به کشور عراق 60 درصد کاهش داشته به طوری که از 30 سورتی درخواست پرواز شرکت العراقیه در مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 40 درصدی پروازهای داخلی به مشهد

کاهش 40 درصدی پروازهای داخلی به مشهد