مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 08:102021-08-12حوادث

تشدید نظارت بر اتوبوس های برون شهری در استان مرکزی


رییس پلیس راهور استان مرکزی با اشاره به اجرای طرح نظارت بر اتوبوس های برون شهری، از اعمال قانون 32 راننده متخلف خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک سید علی حسینی ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به نقش اتوبوس های برون شهری در برخی از حوادث درون شهری بیان داشت: طرح برخورد با اتوبوس های برون شهری به مدت 6 روز در استان مرکزی به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی خاطر نشان کرد: در این طرح، برخورد با رانندگان متخلف اتوبوس های برون شهری به ویژه رانندگان اتوبوس های پالایشگاه و پتروشیمی شازند در اولویت قرار داشت و ماموران پلیس راهور در این طرح، بدون اغماض و قاطعانه با افراد متخلف برخورد کردند.

رییس پلیس راهور استان مرکزی با تأکید بر اینکه مدیریت ،کنترل و نظارت بر ورود و خروج اتوبوس های برون شهری و نظم بخشی ترافیک محدوده پایانه ها از وظایف پلیس راهنمایی و رانندگی است، گفت: استفاده از ابتکار ، روش های نوین ، تحقیق و پژوهش و فرهنگ سازی مناسب در بحث رانندگی از جمله مولفه هایی است که می تواند در امنیت ترافیکی نقش تاثیرگذاری داشته باشد که پلیس راهور نیز در رویکرد خود به دنبال تحقق هر چه مطلوب تر آن بوده و در اجرای این طرح نیز بر این اساس برنامه ریزی صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت بر اتوبوس های برون شهری در استان مرکزی

تشدید نظارت بر اتوبوس های برون شهری در استان مرکزی