مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 08:352021-08-12سياسي

برخورد با حضرت رقیه(س) تداعی کننده برخورد با یتیمان در جامعه امروز است


یک کارشناس مذهبی با اشاره به روز سوم محرم که به نام حضرت رقیه(س) نام گذاری شده است، گفت: برخورد با حضرت رقیه(س) در کربلا، تداعی کننده برخورد قهرآمیز و ناراحت کننده با یتیمان و کودکان ستم دیده در جامعه امروز است.

- برخورد با حضرت رقیه(س) تداعی کننده برخورد با یتیمان در جامعه امروز است ایسنا/خراسان رضوی یک کارشناس مذهبی با اشاره به روز سوم محرم که به نام حضرت رقیه(س) نام گذاری شده است، گفت: برخورد با حضرت رقیه(س) در کربلا، تداعی کننده برخورد قهرآمیز و ناراحت کننده با یتیمان و کودکان ستم دیده در جامعه امروز است.

حجت الاسلام حسین ابراهیمی در گفت وگو با ایسنا به مناسبت روز سوم محرم اظهار کرد: آنچه در برگزاری مجالس عزاداری مهم است و گفته می شود محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته، با توجه به این است که پیامی از امام حسین(ع) دریافت و منتقل کنیم.

باید از تمام اتفاقات کربلا درس زندگی بگیریم و برای امروز و جایگاه های مختلف زندگی مان پیامی را دریافت کنیم؛ چراکه دین ما این طور نیست که برای آن کار تشریفاتی انجام دهیم و هر شعائر و آدابی که در دین ما قرار داده شده، برای این بوده که در زندگی ما مورد استفاده قرار گیرد که عزاداری هم از همین قبیل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با حضرت رقیه(س) تداعی کننده برخورد با یتیمان در جامعه امروز است

برخورد با حضرت رقیه(س) تداعی کننده برخورد با یتیمان در جامعه امروز است