مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 08:352021-08-12پزشكي

تخت خالی در بیمارستان های همدان نداریم/ روند مرگ و میر کرونا افزایشی است


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با بیان اینکه متاسفانه تخت خالی در بیمارستان های همدان نداریم گفت: روند مرگ و میر بیماران کرونا افزایش یافته و این موضوع نگران کننده است.

- ابراهیم جلیلی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به وضعیت بیماری درمان نیز بیان کرد: نیروها با تمام توان در تلاشند و فراخوانی هم دادیم تا نیروهایی جذب کنیم اما نیروی پزشکی جویای کار در استان وجود ندارد تا  جذب و فشار کار بر کادر درمان کم کنیم.

وی با اشاره به اینکه روند موجود در آینده موجب فرسودگی کادر درمان خواهد شد و تنها برون رفت از این وضعیت رعایت پروتکل هاست افزود: شب گذشته با ستاد کرونا جلسه ای داشتیم چنان ترافیک بود که 20 دقیقه طول کشید بلوار بعثت را تا میدان دانشگاه طی کنیم و متاسفانه رعایت نمی شود و ترددها و مسافرت ها افزایش یافته است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با تاکید به اینکه اگر مردم دو هفته پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند فشار کار بر کادر درمان کم خواهد شد تا پرسنل نیز بتوانند به نحو مطلوب به بیماران خدمات ارائه دهند گفت: روند مرگ و میر افزایش یافته و در حالی که روزهای گذشته دو یا سه مورد فوتی در بیمارستان ها داشتیم اما روز گذشته به 12 مورد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخت خالی در بیمارستان های همدان نداریم/ روند مرگ و میر کرونا افزایشی است

تخت خالی در بیمارستان های همدان نداریم/ روند مرگ و میر کرونا افزایشی است