مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 08:452021-08-12دانش

درباره رشته مهندسی فضای سبز و علوم باغبانی


دانشیار گروه علوم باغبانی و مهندسی فضای سبز دانشگاه فردوسی گفت: گروه علوم باغبانی و مهندسی فضای سبز یکی از گروه های منحصر به فرد در دانشکده کشاورزی است؛ - ایسنا/خراسان رضوی دانشیار گروه علوم باغبانی و مهندسی فضای سبز دانشگاه فردوسی گفت: گروه علوم باغبانی و مهندسی فضای سبز یکی از گروه های منحصر به فرد در دانشکده کشاورزی است؛ از این جنبه که دو رشته مجزا از هم در حیطه علوم زیستی و مهندسی را در خود جای داده است.

  دکتر فاطمه کاظمی در برنامه زنده اینستاگرامی انتخاب آگاهانه در خصوص معرفی رشته مهندسی فضای سبز و علوم باغبانی اظهار کرد: گروه باغبانی و مهندسی فضای سبز یکی از 10 گروه باغبانی در دانشکده کشاورزی دانشگاه فردوسی است که امکانات آموزشی خوبی در این دانشکده وجود دارد.

این دانشکده در سال 1352 با این هدف که نیروی تخصصی و ماهر در رشته های مختلف کشاورزی برای کشور تامین شود، در منطقه شمال شرق کشور تاسیس شد.

وی افزود: همچنین در سطح کارشناسی، ارشد و دکتری فعالیت های علمی و تامین نیرو را برای انجام فعالیت های تولیدی، تبدیل، نگهداری محصولات کشاورزی و غذایی و نیز در زمینه های مرتبط با مهندسی فضای سبز که رشته ای بینابینی و تلفیقی از هنر، علم و فناوری است را در این دانشکده تاسیس کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درباره رشته مهندسی فضای سبز و علوم باغبانی

درباره رشته مهندسی فضای سبز و علوم باغبانی