مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 09:102021-08-12ورزشي

مراکز پرتجمع مشگین شهر تعطیل می شوند


معاون سیاسی و امنیتی فرماندار مشگین شهر گفت: برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا تصمیم برای آن شد تا کلیه اماکن عمومی تجاری، تفریحی و ورزشی تعطیل شوند.

- ایسنا/اردبیل معاون سیاسی و امنیتی فرماندار مشگین شهر گفت: برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا تصمیم برای آن شد تا کلیه اماکن عمومی تجاری، تفریحی و ورزشی تعطیل شوند.

ولی قاسمی در جلسه ستاد مدیریت و کنترل بیماری کرونا گفت: هم اکنون 77 نفر بیمار در بخش کرونا و سایر بخش های بیمارستان مشگین شهر بستری هستند که با توجه به جمعیت این شهرستان آمار بالایی است.

وی با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده در ستاد مدیریت و کنترل بیماری کرونا، افزود: برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا تصمیم برای آن شد تا کلیه قهوه خانه ها و قلیان سراها، هتل ها، تالارها و مراکز اقامتی، تفریحی و گردشگری و همچنین استخرها و کلیه آبدرمانی ها و اماکن ورزشی تعطیل شوند.

قاسمی با اشاره به همکاری بیشتر دیگر نهادهای متولی در این امر، اظهار کرد: اداره ورزش وجوانان،شهرداری و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری جهت نظارت بر اجرای دقیق این مصوبه باید اهتمام جدی داشته باشند.

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار مشگین شهر افزود: با توجه به فرا رسیدن ایام عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) هیات امنای مساجد و تکایا جهت رعایت پروتکل های بهداشتی اه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز پرتجمع مشگین شهر تعطیل می شوند

مراکز پرتجمع مشگین شهر تعطیل می شوند