مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 09:252021-08-12اقتصادي

مدیریت بحران روابط عمومی


در فضای صریح و گاه بی رحمانه ی شبکه های اجتماعی، هر لحظه ممکن است برای سازمان یا برند شما بحرانی به وجود بیاید.

نقد تند و منفی یک کاربر درباره ی محصول یا خدمات شما یا پست اعتراضی مشتری درباره ی برخورد نامناسب کارمندان شما، موقعیت هایی هستند که ممکن است برند شما را به سمت بحران ببرد.

همین چند وقت پیش بود که مسافری ادعا کرد توسط راننده تپسی دزیده شده.

فکر می کنم وقتی فیلمش به سرعت نور در سایت ها و شبکه های اجتماعی پخش می شد، مدیران تپسی به وضوح معنای بحران را درک کردند.

یک لحظه خودتان را جای مدیران تپسی بگذارید، می توانید تصور کنید که در آن لحظه چه احساسی داشته اند؟ حالا احتمالا بهتر منظور من از فضای صریح و بی رحمانه شبکه های اجتماعی را درک می کنید.

در این مقاله می خواهیم پیشنهاداتی بدهیم که در هنگام بحران روابط عمومی به کار شما می آیند.

اما پیش از آن، اجازه بدهید به این بپردازیم که چه کارهایی می توانیم بکنیم که احتمال وقوع بحران را کاهش دهیم.

چگونه احتمال وقوع بحران روابط عمومی را کاهش دهیم؟ به نظر می رسد برای فعالیت در رسانه های اجتماعی که هویت شان گاه نامشخص است، آشنایی با زبان شبکه های اجتماعی مختلف و درک مخاطبان آن ها می تواند قدم مهم و کلیدی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت بحران روابط عمومی

مدیریت بحران روابط عمومی