مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 09:252021-08-12سياسي

محرابیان: برنامه باید قابل اجرا و با لحاظ اعتبارات موجود باشد


وقتی برنامه را به مجلس ارائه می دهیم این برنامه بایستی متناسب با نقطه نظرات کمیسیون ها، مجامع استانی و فراکسیون های مجلس باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، علی اکبر محرابیان، صبح امروز پنجشنبه، 21 مرداد ماه سال 1400، وزیر پیشنهادی نیرو دولت سیزدهم با حضور در محل وزارت نیرو واقع در اتوبان نیایش طی دیداری با رضا اردکانیان وزیر فعلی نیرو دیدار کرد و در جریان آخرین وضعیت این وزارت خانه قرار گرفت.

در ابتدای این دیدار معاونان و مدیران کل وزارت خانه گزارشی از وضعیت برقی کشور، میزان مصرف رمز ارزها و نیز ذخایر آبی پشت سدها و میزان بارندگی ارائه کردند.

*بیشترین توسعه و خودکفایی را در وزارت نیرو داشته ایم محرابیان وزیرپیشنهادی نیرو در ابتدای شروع صحبت های خود ضمن عرض خسته نباشید و قدردانی از مدیران فعلی وزارت نیرو اظهار کرد: اگر بخواهیم منصفانه درباره این وزارت خانه صحبت کنیم آنکه بخش قابل توجهی از خدمات جمهوری اسلامی در این وزارت خانه رقم خورده و سهم وزارت نیرو نیز بیشترین مقدار ممکن در آن  است که جز با تلاش نیروهای متخصص و پاکدست زحمتشکان عرصه نیرو میسر نشده است.

وی ادامه داد: اگر این صنعت و صنابع وابسته به حوزه خدمات رسانی وزارت نیرو را مورد ارزیابی قرار دهیم متوجه می شویم بیشترین توسعه و خودکفایی را در این وز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرابیان: برنامه باید قابل اجرا و با لحاظ اعتبارات موجود باشد

محرابیان: برنامه باید قابل اجرا و با لحاظ اعتبارات موجود باشد