مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 09:252021-08-12اقتصادي

کشت هیدروپونیک؛ نسخه صنعت دامپروری و کشاورزی خراسان جنوبی


یکی از محورهای اصلی اقتصادی استان بخش کشاورزی و دامداری است که آب بر نیز می باشند از طرفی نیاز اصلی صنعت دامداری استان تأمین نهاده های دامی است لذا کشت هیدروپونیک می تواند به تولید کم آبر کمک کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حمید ملانوری ظهر امروز در ستاد توسعه خاوران، حضور بخش خصوصی را مایه روشنایی جلسات ستاد توسعه خاوران عنوان کرد و اظهار داشت: تلاش ما بر این است که  در قالب این نشست ها، فرش قرمز واقعی را برای سرمایه گذاران بخش خصوصی پهن کنیم تا آن ها  بتوانند بهتر فعالیت نمایند.

وی بیان داشت: همان طور که در اهداف و دستورالعمل های  ستاد توسعه خاوران آمده، پایه و اساس کار در این ستاد بر مبنای تولیدات علمی است تا ما بتوانیم با سرعت بیشتر و هزینه کمتر به نتایج مثبتی برسیم.

حمایت از 2 طرح دانش آموزی استاندار خراسان جنوبی مطرح کرد: در راستای پرداختن به ایده های دانش آموزی و  برای آنکه بتوانیم نسل جوان امروزی را به مدیران و انسان هایی خلاق، دارای اعتماد به نفس و خود باور تبدیل کنیم تا آن ها بتوانند منابع استان و دانش و اطلاعات خود را فعال کنند، امروز بخشی از ایده های دانش آموزان در قالب نمایشگاهی از اقدامات و اختراعات دانش آموزی در حاشیه ستاد توسعه خاوران بر پا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشت هیدروپونیک؛ نسخه صنعت دامپروری و کشاورزی خراسان جنوبی

کشت هیدروپونیک؛ نسخه صنعت دامپروری و کشاورزی خراسان جنوبی