مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 09:552021-08-12اقتصادي

50 درصد مرغ مورد نیاز مردم نهاوند به بازار عرضه می شود


رییس اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند گفت: نیاز روزانه مردم شهرستان نهاوند به مرغ در شرایط عادی بین 12 تا 15 تن است که 50 درصد مرغ مورد نیاز مردم نهاوند به بازار عرضه می شود.

- نقی کاکاوند امروز در گفت گو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: نیاز روزانه مردم شهرستان نهاوند به مرغ در شرایط عادی بین 12 تا 15 تن است که در حال حاضر پنج تا 6 تن به بازار عرضه و طبق سهمیه بین مرغ فروشی ها توزیع می شود.

وی تأکید کرد: تا پیش از کمبود گوشت مرغ در بازار روزانه بیش از 12 تن در سطح شهرستان توزیع می شد که نیاز مردم نهاوند را تامین می کرد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم و طبخ نذورات مردمی از افزایش تقاضای مردم خبر داد و گفت: با توجه به وجود نذورات مردمی در ماه محرم، این شهرستان به طور روزانه 30 تن مرغ نیاز دارد که بتواند پاسخگوی مردم در دهه اول محرم و ایام نذورات باشد که متاسفانه با رقم کنونی فاصله زیادی دارد.

وی با بیان اینکه مرغ مورد نیاز شهرستان از مرغداری های استان تامین می شود اضافه کرد: مرغ تولیدی تمام مرغداری های استان در یک مرکز تجمیع شده و از آنجا بین شهرستانها توزیع می شود.

کاکاوند در خصوص علت کمبود مرغ در بازار گفت: معمولا در فصل گرم همه ساله برخی مرغداری ها میزان جوجه ریزی خود را به منظور جلوگیری از بیمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 درصد مرغ مورد نیاز مردم نهاوند به بازار عرضه می شود

50 درصد مرغ مورد نیاز مردم نهاوند به بازار عرضه می شود