مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 10:152021-08-12فرهنگي

گامی برای معرفی زنان عاشورایی


«نجواهای در گلو مانده» نام مجموعه کلیپ کوتاهی است که با همکاری دفتر تخصصی سینما و مجموعه فرهنگی توازن، برای معرفی زنان عاشورایی تدوین شده و در ایام محرم، - ایسنا/اصفهان نجواهای در گلو مانده نام مجموعه کلیپ کوتاهی است که با همکاری دفتر تخصصی سینما و مجموعه فرهنگی توازن، برای معرفی زنان عاشورایی تدوین شده و در ایام محرم، به مرور منتشر می شود.

مصطفی حیدری، رییس دفتر تخصصی سینما در اصفهان، دراین باره به ایسنا گفت: مجموعه فرهنگی توازن که در اصل با هدف توانمندسازی و ارتقای زنان نواندیش شکل گرفته، در جست وجوی مستندی بود که به زنان عاشورا پرداخته باشد و دفتر تخصصی سینما نیز با جست وجویی که انجام داد، به یک مجموعه نمایش رسید که سال گذشته، حوزه هنری تهران به سفارش صداوسیما تهیه و پخش کرده بود.

وی ادامه داد: ازآنجاکه این مجموعه کلیپ های 10 تا 15 دقیقه ای، آن طور که باید دیده نشده بود و قصد ما هم این بود که کار را در فضای مجازی به سمع و نظر مخاطب برسانیم، تصمیم گرفتیم با تدوینی مجدد آن را به کلیپ های یک دقیقه ای تبدیل کنیم.

رییس دفتر تخصصی سینما تصریح کرد: در این کلیپ ها، داستان شخصیت هایی چون طوعه ، زنی که حضرت مسلم را نجات داد، حمیده ، دختر حضرت مسلم، ام وهب ، تنها زن شهید کربلا، ام سلمه ، همسر پیامبر، رباب مادر حضرت علی اکبر (ع)، دلهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گامی برای معرفی زنان عاشورایی

گامی برای معرفی زنان عاشورایی