مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 10:302021-08-12سياسي

سازمان هواپیمایی: ادعای «نمکی» درباره تعداد پروازهای مشهد صحت ندارد


در بازه زمانی 12 تا 19 مرداد تعداد 402 پرواز داخلی، 44 پرواز بین المللی و جمعا 446 پرواز داخلی و بین المللی به مشهد مقدس انجام شده است.

- سازمان هواپیمایی: ادعای نمکی درباره تعداد پروازهای مشهد صحت ندارد سخنگوی سازمان هواپیمایی: در بازه زمانی 12 تا 19 مرداد تعداد 402 پرواز داخلی، 44 پرواز بین المللی و جمعا 446 پرواز داخلی و بین المللی به مشهد مقدس انجام شده است.

در حالی که اخیرا وزیر بهداشت مدعی شده بود در هشت روز گذشته 1032 پرواز به مشهد بدون رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شده است، سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: 446 پرواز داخلی و بین المللی به مشهد مقدس در این ایام صورت گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جلسه ویدئو کنفرانسی که امروز با حضور فرماندهان سپاه استان ها و دانشگاه های علوم پزشکی در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، درباره سفر اخیرش به مشهد، اظهار کرد: متاسفانه در طول هشت روز 1032 پرواز به این شهر در پیک کرونا از نقاط مختلف کشور و کشورهای همسایه بدون رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شده است؛ در هتل ها، بازارها و حرم مقدس دستورالعل ها رعایت نمی شوند؛ این در حالی است که کادر درمان و بسیج در کنار هم شبانه روز تلاش کردند و همچنان در جبهه مقابله با کرونا هستند اما عده ای کار را رها کرده اند، به همین د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان هواپیمایی: ادعای «نمکی» درباره تعداد پروازهای مشهد صحت ندارد

سازمان هواپیمایی: ادعای «نمکی» درباره تعداد پروازهای مشهد صحت ندارد