مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 10:352021-08-12اقتصادي

آغاز واکسیناسیون رانندگان و فعالان حمل و نقل برون شهری در لرستان


معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان از آغاز واکسیناسیون رانندگان و فعالان حمل و نقل برون شهری این استان علیه بیماری کرونا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، واکسیناسیون آنها به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار قرار گرفت و با پیگیری مستمر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان، همکاری خوب دانشگاه علوم پزشکی و همراهی تشکل های صنفی نهایی شد.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان اظهار داشت: واکسیناسیون بر اساس اولویت بندی شرایط کاری صورت می گیرد و همه رانندگان، متصدیان و کارمندان دفاتر شرکت های حمل و نقل، پرسنل حمل و نقل و… جز گروه بندی های قرار گرفته و در روزهای آتی واکسینه خواهند شد، انتظار داریم با توجه به ظرفیت واکسن تخصیص داده شده به استان با صبوری این عزیزان و مدیریت مناسب در کمترین زمان موفق به واکسیناسیون تمام جامعه هدف شویم.

قدی یادآور شد: با توجه به پایان مرحله جمع آوری و تأیید اطلاعات مورد نیاز در سامانه، رانندگان و فعالان حمل و نقل می توانند با مراجعه به سایت http://salamat.

gov.

ir نسبت به دریافت نوبت واکسن خود اقدام کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به مساعدت و همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان، برای تسریع در فرآیند واکسیناسیون رانندگان در سطح استان و در تمامی 11 شهرستان تابعه، افراد می توانند به مراکز تجمیع وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز واکسیناسیون رانندگان و فعالان حمل و نقل برون شهری در لرستان

آغاز واکسیناسیون رانندگان و فعالان حمل و نقل برون شهری در لرستان