مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 11:152021-08-12بين الملل

مرگ کرونایی در روسیه باز هم رکورد زد


شهردار مسکو همچنین گفت که تخت های بیمارستانی که با ترخیص بیماران کرونایی آزاد می شود برای بستری بیماران جدید آماده خواهد شد.

- بالاترین رقم مرگ بر اثر ویروس کرونا در روسیه از آغاز همه گیری آن ثبت شده و در شبانه روز اخیر برای نخستین بار بیش از 800 نفر در این کشور بر اثر بیماری کرونا جان سپردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، ستاد مقابله با کرونا در روسیه روز پنجشنبه اعلام کرد: در شبانه روز اخیر در این کشور 808 نفر بر اثر کرونا جان سپرده و 21 هزار و 952 نفر هم به این بیماری مبتلا شده یا تست کرونای آنها مثبت تشخیص داده شده و 20 هزار و 125 نفر هم معالجه شده اند.

این در حالی است که در یک و نیم سال همه گیری کرونا هیچگاه رقم مرگ از 800 نفر فراتر نرفته بود و روز گذشته 799 نفر بر اثر بیماری کرونا در روسیه جان خود را از دست دادند.

بیشترین آمار مرگ بیماران کرونایی در مسکو گزارش شده است و در شبانه روز اخیر 56 نفر در پایتخت روسیه جان سپرده اند و سن پترزبورگ و استان کراسنادار به ترتیب با 48 و 32 نفر در مکان های نخست و دوم قرار داشتند.

در شبانه روز اخیر در مسکو 2 هزار و 294 تن در مسکو به کرونا مبتلا شده و 3 هزار و 329 نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ها مرخص شدند.

تاکنون در روسیه شش میلیون و 534 هزار نفر به کرونا مبتلا شده یا تست کرونای آنها مثبت بوده است و 168 هزار و 49 نفر نیز جان خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ کرونایی در روسیه باز هم رکورد زد

مرگ کرونایی در روسیه باز هم رکورد زد