مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 11:352021-08-12سياسي

همه توان سپاه خوزستان در خدمت مقابله با کرونا است


با همه وجود برای اجرای فرمایشان فرمانده کل قوا تمام پاسداران، بسیجیان و دیگر عزیزانی که در مجموعه سپاه خدمت می کند تا قطع زنجیره کرونا آماده جانفشانی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سردار حسن شاهوار پور عصر امروز در گفت وگو در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط با مبارزه با ویروس کرونا، سپاه استان خوزستان با همه امکانات، نیروهای در استان خوزستان و آموزش تعداد زیادی از خواهران و برادران بسیجی برای اجرای این طرح، گفت:  در ماه های گذشته  تلاش های زیادی برای  خدمت رسانی مردم در حوزه رهگیری، حمایتی و مراقبتی انجام شد که  در این سه بخش نیروهای طرح سلیمانی به مردم خدمات زیادی را ارئه دادند.

سردار شاهوارپور بیان کرد: ساماندهی و انسجام بخشی به نیروهایی که آموزش دیدند در حال انجام است و به زودی طرح شهید سلیمانی را با ظرفیت های خیلی بیشتری پای کار خواهیم آورد.

وی با بیان اینکه در بخش واکسن نیز تعداد قابل توجهی از نیروها را آماده و دو مرکز را برای تزریغ واکسن در اهواز مهیا شد، عنوان کرد: در مراکز بهداشت و درمان دیگر اهواز که واکسن تزریق می شود مجموعه های بسیج نیز در کنار نیروهای بهداشت همکاری می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه توان سپاه خوزستان در خدمت مقابله با کرونا است

همه توان سپاه خوزستان در خدمت مقابله با کرونا است