مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 11:402021-08-12سياسي

گردهمایی فعالان شهر تاریخی میبد به نفع حفاظت از میراث فرهنگی


فعالان و علاقمندان میراث فرهنگی و تشکل های میبد در شاه عباسی این شهر گرد هم جمع شدند تا برای حفاظت از شهر تاریخی میبد اقدام کنند و مشکلات حوزه میراث فرهنگی را با اهتمام یکدیگر حل و فصل کنند.

- ایسنا/یزد فعالان و علاقمندان میراث فرهنگی و تشکل های میبد در شاه عباسی این شهر گرد هم جمع شدند تا برای حفاظت از شهر تاریخی میبد اقدام کنند و مشکلات حوزه میراث فرهنگی را با اهتمام یکدیگر حل و فصل کنند.

عبدالعظیم پویا پژوهشگر برجسته میبدی در نشستی که با حضو فعالان میراث فرهنگی و دغدغه مندان میراث و گردشگری شهرستان میبد عصر روز گذشته در شاه عباسی برگزار شد، با بیان این که ذات تاریخی و کهن بودن از شهر میبد برمی خیزد، گفت: برای اولین بار طی 40 سال گذشته در میبد این آدمها کنار هم هستند و برای پیشبرد کارهایشان، دلگرمی بزرگی است.

وی با بیان اینکه آگاهی میبد نسبت به میراث بسیار متفاوت شده است، گفت: شناخت آن ها نسبت به شهر تغییر کرده اما مشکل ناآگاهی است و اطلاع رسانی کافی نیز نشده است از طرفی کاستی مهمی است که ما در حوزه میراث فرهنگی داریم ونتوانستیم آن را بشناسیم.

این فعال میراث فرهنگی کشور با بیان این که میراث تشکیلاتی نیست که صرفا مربوط به اداره میراث باشد، گفت: باید مردم حضور داشته باشند و اگر پیوند مردم برقرار نشود ظرف چند سال آینده از بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردهمایی فعالان شهر تاریخی میبد به نفع حفاظت از میراث فرهنگی

گردهمایی فعالان شهر تاریخی میبد به نفع حفاظت از میراث فرهنگی