مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 11:502021-08-12پزشكي

راه اندازی اولین مرکز خودرویی واکسیناسیون کرونا در همدان


به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با فوت چهاربیمار دیگر در 24 ساعت گذشته آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در استان از ابتدای اپیدمی ویروس تا 20 مرداد به 2 هزار و 418 مورد رسیده است.

- به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با فوت چهاربیمار دیگر در 24 ساعت گذشته آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در استان از ابتدای اپیدمی ویروس تا 20 مرداد به 2 هزار و 418 مورد رسیده است.

اولین مرکز واکسیناسیون خودرویی شهر همدان با حضور مسئولان استانی در محوطه پارکینگ بوستان ارم شهر همدان راه اندازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سرپرست شهرداری همدان روز پنجشنبه در این آیین افزود: در برخی از مراکز واکسیناسیون با توجه به حضور گسترده شهروندان شاهد ازدحام بودیم و برخی از شهروندان سالمند و یا معلول نیز به راحتی نمی توانستند در این مکان حضور یابند.

مجید شاکری اظهار داشت: با مشارکت شهرداری و مرکز بهداشت شهرستان اولین ایستگاه خودرویی واکسیناسیون آغاز به کار کرد تا تمامی شهروندان همدانی با کمترین مشکل بتوانند از این خدمات واکسیناسیون استفاده کنند.

وی با بیان اینکه رانندگان تاکسی یکی از مشاغل پرخطر با توجه به شیوع بیماری کرونا است افزود: در اولین گروه از شهرداری همدان که از طریق این ایستگاه خودرویی واکسیناسیون می شوند رانندگان تاکسی هستند که امیدواریم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی اولین مرکز خودرویی واکسیناسیون کرونا در همدان

راه اندازی اولین مرکز خودرویی واکسیناسیون کرونا در همدان