مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 11:502021-08-12اقتصادي

تذکر جوکار به وزیر نیرو در ارتباط با خسارت های زیاد قطعی برق در کشور


رییس مجمع نمایندگان استان یزد در تذکر به وزیر نیرو، خواستار برنامه ریزی وزارت نیرو برای جبران خسارت های زیاد کسب و کارهای مردم ناشی از قطعی های مکرر برق شد.

- ایسنا/یزد رییس مجمع نمایندگان استان یزد در تذکر به وزیر نیرو، خواستار برنامه ریزی وزارت نیرو برای جبران خسارت های زیاد کسب و کارهای مردم ناشی از قطعی های مکرر برق شد.

محمدصالح جوکار با اشاره به گرمای بسیار بالایی که امسال در کشور وجود دارد، اظهار کرد: متاسفانه در این شرایط گرمای بسیار بالا، با قطعی های مکرر برق هم روبرو هستیم.

وی تصریح کرد: قطعی های برق علاوه بر اینکه سختی گرمی هوا را به مردم تحمیل کرده سبب شده که کسب و کارهای مردم و تولید کنندگان با خسارت های بسیار زیادی روبرو شوند.

رییس مجمع نمایندگان استان یزد خاطرنشان کرد: در این زمینه در مجلس شورای اسلامی تذکری به رضا اردکانیان داده و خواستار توضیح وی به مجلس شورای اسلامی در این رابطه شدم.

وی ادامه داد: در متن این تذکر آمده است که با توجه به دمای هوا در تابستان و قطعی مکرر برق، علاوه بر فشار بر مردم، خسارت زیادی بر کسب و کارها و تولید وارد شده است که متاسفانه وزارت اقدام مثبتی انجام نداده است.

جوکار تاکید کرد: مردم انتظار دارند که مسئولان در درجه اول با اقداماتی که انجام می دهند، مانع مشکلاتی از جمله قطعی مکرر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر جوکار به وزیر نیرو در ارتباط با خسارت های زیاد قطعی برق در کشور

تذکر جوکار به وزیر نیرو در ارتباط با خسارت های زیاد قطعی برق در کشور