مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 12:552021-08-12سياسي

مردم اصفهان سهمی از صنایع بزرگ و کوچک ندارند/ با تقسیم بندی اصفهان مخالفیم


استان اصفهان با وجود آنکه دارای صنایع بزرگ و کوچک است اما منفعتی از سود حاصل از آنها نمی برد و تنها آلودگی و استحکاک عایدی آنها شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی طغیانی بعد از ظهر پنج شنبه در جمع اصحاب رسانه با اشاره به الگوی رفتاری دولت دوازدهم و مجلس شورای اسلامی و تأثیرات آن در مسائل و مشکلات کشور اظهار داشت: رویه دولت اساساً در حل مسائل با مدل رفتاری مجلس متفاوت بود و دولت برای حل مسائل تنها به رفع تحریم تمرکز کرد.

وی افزود: در حالی که اکثر نمایندگان مجلس معتقد بودند همین رویه و حرف سبب تداوم مشکلات و به نتیجه نرسیدن برای رفع تحریم و برجام خواهد بود.

اما مجلس راه حل رفع مشکلات را در داخل می دانست تا بهانه را از دست دشمن و طرفین مذاکره بگیریم که حتی برای آب خوردن هم به این گفت وگوها نیاز داریم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: بسیاری از اتفاقات سال 99 واقعاً قابل حل و پیشگیری بود مانند کمبود مرغ، تخم مرغ و … اما به دلیل سو تدبیر و تأخیر در تصمیم و کندی در اجرا، کارها پیچیده می شد و متأسفانه سیگنال هایی هم به دشمن داده می شد که فشار را بیشتر کنند.

گزینه نامناسب وزیر پیشنهادی نیرو وی با بیان اینکه اتفاق خوب در دولت سیزدهم تغییر الگوی فکری در حل مسئله است، تصریح کرد: این امر مزیت مهمی برای دولت جدید است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم اصفهان سهمی از صنایع بزرگ و کوچک ندارند/ با تقسیم بندی اصفهان مخالفیم

مردم اصفهان سهمی از صنایع بزرگ و کوچک ندارند/ با تقسیم بندی اصفهان مخالفیم