مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 13:352021-08-12سياسي

رییسی ابتدا باید مین هایی که روحانی سر راه او قرار داده را خنثی کند


یک کارشناس مسائل سیاسی، با تاکید بر اینکه دولت روحانی در ماه های اخیر مین های متعددی پیش پای دولت بعدی تعبیه کرده، به نحوی که یک به یک منفجر خواهد شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، محمدصادق کوشکی عضو هیات علمی دانشگاه تهران و کارشناس مسائل سیاسی در جلسه مجازی کارگروه جوانان جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با تشریح وضع موجود کشور که دولت سید ابراهیم رییسی با آن روبروست، گفت: دولت حسن روحانی و دوازدهم را جبران کند.

وی به ذکر مثالی در این زمینه پرداخت و گفت: به عنوان مثال دولت در تامین برق کشور به شدت دچار عقب ماندگی است و همین طور در صنعت ماهواره که در زندگی امروز بشر یک نیاز کلیدی است، کار کاملا متوقف شده و اگر دولت رییسی چهار سال با هوشیاری و جهادی کار کند، حداکثر می تواند اوضاع را به سال 92 بازگرداند.

در حوزه تولید مسکن نیز قاعدتا باید در کشور سالانه به اندازه تعداد خانوارهای جدید ایجاد شده، مسکن تولید شود اما در این حوزه نیز عقب ماندگی گسترده وجود دارد.

کوشکی با بیان اینکه در مجموع در حوزه های مختلف حدود 10 سال عقب ماندگی در دولت روحانی ایجاد شد، به ذکر مثالی پرداخت و گفت: به عنوان مثال در حوزه تامین برق مورد نیاز کشور، دولت روحانی مکلف به افزایش 40 هزار مگاواتی تولید برق بود و حداقل انتظار می رفت نیمی از این مقدار محق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی ابتدا باید مین هایی که روحانی سر راه او قرار داده را خنثی کند

رییسی ابتدا باید مین هایی که روحانی سر راه او قرار داده را خنثی کند