مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 13:452021-08-12اقتصادي

افزایش سرمایه صندوق های پژوهش و فناوری کشور به هزار میلیارد تومان


صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی تخصصی مواد پیشرفته و انرژی به عنوان پنجاه و نهمین صندوق، صبح امروز با حضور دکتر علی وحدت رییس صندوق نوآوری و شکوفایی و دبیر کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری با سرمایه ثبتی 100 میلیارد ریال افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، دکتر علی وحدت در آیین افتتاح صندوق پژوهش و فناوری مواد پیشرفته و انرژی که در پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران برگزار شد، اظهار کرد: با حمایت های صندوق نوآوری از صندوق های پژوهش و فناوری، عملکرد و فعالیت های این صندوق ها در طول دو سال گذشته قابل مقایسه با گذشته نیست.

سرمایه صندوق های پژوهش و فناوری طی دو سال اخیر به حدود هزار میلیارد تومان رسیده است، یعنی این سرمایه رشد بیش از 25 برابری را تجربه کرده است.

وی در ادامه با اشاره به خدمات صندوق های پژوهش و فناوری به اکوسیستم نوآوری کشور، گفت: طی دو سال اخیر، تعداد صدور ضمانت نامه برای شرکت های داشته باشند، سایر تسهیلات و خدمات صندوق نوآوری از جمله خدمت هم سرمایه گذاری، می تواند ابزار خوبی برای آنها باشد.

  بر اساس این گزارش صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی تخصصی مواد پیشرفته و انرژی قرار است در حوزه اعطای انواع تسهیلات مالی، عاملیت و مدیریت مالی وجوه اداره شده، خدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سرمایه صندوق های پژوهش و فناوری کشور به هزار میلیارد تومان

افزایش سرمایه صندوق های پژوهش و فناوری کشور به هزار میلیارد تومان