مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 13:452021-08-12سياسي

تویسرکان در مسیر توسعه شتابان


تویسرکان در سال های اخیر از شتاب توسعه ای چشمگیری برخوردار بوده است.

- ، سعید شاهرخی عصر پنجشنبه در بازدید از پروژه های تویسرکان اظهار کرد: به دلیل موقعیت این شهرستان وظیفه ما نسبت به پیگیری برنامه ها و طرح های این شهرستان نیز سنگین است.

وی با تاکید بر اینکه برنامه های بی سابقه و طرح های مؤثری در حوزه بهداشت و درمان در این شهرستان همچون افتتاح بیمارستان سردار سلیمانی در جهت ارتقا وضعیت بهداشت و درمان انجام شده است، ادامه داد: تویسرکان به عنوان قطب تولید داروی منطقه غرب معروف است و با تمام توان باید از این مسئله استفاده کرد.

شاهرخی با بیان اینکه طرح های توسعه ای و مؤثر بخش کشاورزی، سرشاخه کاری گردو، راه های مواصلاتی، راه آهن و همچنین بخش های مختلف در استان در دست پیگیری و اجرا هستند که مجموعه مدیریتی شهرستان و استان باید تلاش خود را برای به نتیجه رسیدن این پروژه انجام دهند.

وی با تاکید بر اینکه اولین پروژه ای که امروز از آن بازدید شد ایستگاه راه آهن بابا کمال بود که 98 درصد پیشرفت دارد و در هفته دولت افتتاح می شود، گفت: در راستای به انجام رساندن پروژه ایستگاه راه آهن باباکمال، پیگیری ، رایزنی و دنبال کردن جوانب مختلف آن با مسئولان ملی و استانی و شهرستانی در دستورکار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تویسرکان در مسیر توسعه شتابان

تویسرکان در مسیر توسعه شتابان