مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 14:552021-08-12پزشكي

پرستاران بیمارستان های مشهد: از در و دیوار مریض می بارد/ حتی یک تخت خالی هم نداریم


با توجه به این که امکانات بیمارستان کم شده، کپسول اکسیژن دچار کمبود است به دلیل بار زیاد مصرف اکسیژن، در یک حیطه زمانی فشار اکسیژن افت پیدا می کند و همه بیماران دچار مشکل می شوند و امکاناتی نیست که به دادشان برسیم، - پرستاران بیمارستان های مشهد: از در و دیوار مریض می بارد/ حتی یک تخت خالی هم نداریم با توجه به این که امکانات بیمارستان کم شده، کپسول اکسیژن دچار کمبود است به دلیل بار زیاد مصرف اکسیژن، در یک حیطه زمانی فشار اکسیژن افت پیدا می کند و همه بیماران دچار مشکل می شوند و امکاناتی نیست که به دادشان برسیم، تنها باید دعا کنیم تا فشار اکسیژن بالا برود.

پرستاران بیمارستان های مشهد از کمبود امکانات و تجهیزات، از پرپرشدن هر روزه جوانان، از خستگی و از ترس انتقال این ویروس بی رحم به عزیزان شان دل پردردی دارند، صدای خرد شدنشان را زیر این فشارها می توان شنید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، شهر بوی مرگ گرفته است و همچنان پروتکل ها رعایت نمی شوند، مردم از خیر عروسی رفتن نمی گذرند و عجیب نیست که خیرات در شهر پخش شود.

برای درک و انعکاس عمق فاجعه کرونا در مشهد به بیمارستان رضوی آمدم؛ کادر درمان دیگر توانی برای ادامه دادن ندارند، حالا دیگر مشهد فقط زیر فشار مسافران نیست و این روزها پذیرای مهاجرانی است که از شهرهای دور و نزدیک به خاطر کمبود امکانات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرستاران بیمارستان های مشهد: از در و دیوار مریض می بارد/ حتی یک تخت خالی هم نداریم

پرستاران بیمارستان های مشهد: از در و دیوار مریض می بارد/ حتی یک تخت خالی هم نداریم