مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 16:102021-08-12اقتصادي

دستور مخبر: تا پایان شهریور 20 میلیون دوز واکسن کرونا وارد شود


محمد مخبر معاون اول رییس جمهور واردات 20 میلیون دوز واکسن کرونا تا پایان شهریور را اولویت بعدی برای استمرار واکسیناسیون در کشور دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ معاون اول رییس جمهور بر لزوم سرعت بخشیدن به روند تامین واکسن کرونا از طریق واردات و تولید داخلی تاکید کرد و گفت: استمرار روند فعلی واکسیناسیون نیازمند واردات ده میلیون دوز واکسن است که باید تا پایان مرداد انجام شود و این روند باید در کنار حمایت از تولید واکسن داخلی و افزایش واردات واکسن مورد نیاز با قوت اجرایی شود.

محمد مخبر در جلسه مربوط به تامین واکسن کرونا،تاکید کرد: اولویت اول و اصلی امروز کشور کرونا و تسریع در روند واکسیناسیون مردم است که تحقق این هدف با تامین واکسن مورد نیاز از طرق تقویت تولید داخل و افزایش واردات با جدیت پیگیری می شود.

معاون اول رییس جمهور واردات 20 میلیون دوز واکسن کرونا تا پایان شهریور را اولویت بعدی برای استمرار واکسیناسیون در کشور دانست و به مسئولین ذیربط از وزارت بهداشت، درمان و آموزشی پزشکی، جمعیت هلال احمر و وزارت امور خارجه ماموریت داد با جدیت موضوع واردات واکسن کرونا را دنبال کنند تا همزمان با سرعت گرفتن تولید واکسن داخلی، شاهد واکسیناسیون هرچه سریعتر گروههای هدف و قطع زنجیره انتقال بیماری باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور مخبر: تا پایان شهریور 20 میلیون دوز واکسن کرونا وارد شود

دستور مخبر: تا پایان شهریور 20 میلیون دوز واکسن کرونا وارد شود