مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 16:252021-08-12بين الملل

نگرانی قانون گذاران انگلیس از ضعف امنیتی سفارت های این کشور


قانون گذاران انگلیسی در واکنش به بازداشت یک کارمند سفارت این کشور در آلمان به اتهام جاسوسی، بررسی تمام پیمانکاران امنیتی سفارت های انگلیس را خواستار شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نمایندگان پارلمان را یکی از جدی ترین رخنه های امنیتی در یک سفارت انگلیس ظرف سال های گذشته توصیف کرد.

توبیاس الوود نماینده حزب محافظه کار رییس کمیسیون منتخب دفاعی پارلمان انگلیس گفت، بازنگری درخصوص تمامی پیمانکاران سفارت های انگلیس پروتکلی استاندارد پس از وقوع چنین حوادثی است .

به نوشته اسکای نیوز، هایکو ماس وزیر امور خارجه آلمان نیز در واکنش به این بازداشت گفت: جاسوسی از یک متحد نزدیک در خاک آلمان کاملاً غیر قابل قبول است و ما با دوستان بریتانیایی خود اعلام همبستگی کامل می کنیم .

دفتر دادستانی کل فدرال آلمان روز گذشته در این خصوص بیان داشت: این فرد در دستکم یک مورد، اسنادی را که حین فعالیت حرفه ای خود به دست آورده بود به نماینده سرویس اطلاعاتی روسیه تحویل داده است .

در بیانیه این دفتر آمده است: فرد متهم، برای این انتقال اطلاعات، مقداری نامشخصی پول نقد دریافت کرده است .

رویترز به نقل از مقامات قضایی آلمان نوشت، این فرد در پی تحقیقات مشترک مقامات آلمانی و انگلیسی در حومه پایتخت آلمان بازداشت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی قانون گذاران انگلیس از ضعف امنیتی سفارت های این کشور

نگرانی قانون گذاران انگلیس از ضعف امنیتی سفارت های این کشور