مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 17:052021-08-12فرهنگي

استفاده از زبان هنر برای نقد، بسیار کارساز است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تاکید بر ظرفیت ویژه هنر برای نقد موضوعات مختلف، گفت: هرگونه اختلال در زمینه اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری مانع توسعه در تمام اشکال آن می شود.

- ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تاکید بر ظرفیت ویژه هنر برای نقد موضوعات مختلف، گفت: هرگونه اختلال در زمینه اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری مانع توسعه در تمام اشکال آن می شود.

احمد حسین فتایی در آیین تجلیل از شاعران پیشکسوت و فعال استان که به همت معاونت فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل و با حضور محدود تعدادی از شاعران و ادبای استان در سالن جلسات شهید حیدریان اداره کل برگزار شد، ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم و آرزوی صحت و سلامت برای اصحاب فرهنگ و هنر استان، گفت: یکی از مهم ترین اولویت های که موفق به تحقق آن در نزدیک به دو سال گذشته شده ایم، تغییر نگاه مسئولین وزارتی نسبت به استان لرستان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تأکید بر اینکه هیچ بهانه ای برای ما پذیرفته نیست و همان گونه که استان های برخوردار کشور میزبان رویدادهای ملی هستند، ما نیز باید باشیم، تصریح کرد: در دیدارها و مکاتباتی که طی این مدت با وزیر و معاونین وزارت داشته ایم، علاوه بر تبیین و معرفی فرهنگ غنی، پیشینه، ظرفیت ها، پیشکسوتان و فعالان فرهنگ و هنر استان ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از زبان هنر برای نقد، بسیار کارساز است

استفاده از زبان هنر برای نقد، بسیار کارساز است