مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 22:102021-08-12بين الملل

درخواست «نفتالی بنت» از رییس سیا برای تشکیل یک ائتلاف علیه ایران


یک خبرنگار رژیم صهیونیستی با انتشار پیامی در صفحه خود در توییتر از درخواست نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس از رییس سازمان سیا برای طراحی راهبردی مشترک علیه ایران پرده برداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، باراک راوید خبرنگار رژیم صهیونیستی با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در توییتر از درخواست جدی نفتالی بنت نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس از ویلیام برنز رییس سازمان سیا برای تشکیل یک ائتلاف علیه جمهوری اسلامی ایران پرده برداشت.

این خبرنگار اسراییلی در توییتر خود نوشته است: روز چهارشنبه برنز و بنت با یکدیگر دیدار کردند.

در این دیدار بنت به برنز گفت که اسراییل و آمریکا باید با یکدیگر بر سر راهبردی مشترک جهت آمادگی برای زمانی که ایران نخواهد به مذاکرات هسته ای و برجام سال 2015 بازگردد، همکاری کنند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، پیش تر هم یاییر لاپید وزیر خارجه رژیم صهیونیستی که به مراکش سفر کرده است؛ در اظهاراتی مدعی شد: اگرچه حامی برجام نیستم و همواره گفته ام که آن را توافق درستی نمی دانم؛ با این حال جایگزینی هم برای آن نمی بینم .

وی همچنین مدعی شد که رژیم صهیونیستی در همکاری با آمریکا و دیگر شرکای بین المللی به دنبال راه هایی برای ممانعت از توسعه برنامه هسته ای ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست «نفتالی بنت» از رییس سیا برای تشکیل یک ائتلاف علیه ایران

درخواست «نفتالی بنت» از رییس سیا برای تشکیل یک ائتلاف علیه ایران