مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مرداد 1400 ساعت 03:052021-08-12بين الملل

پیامهای حمله راکتی «حزب الله» به اسراییل/محاسبه فرصت ها و تهدیدات


اقدامات کوچک رژیم صهیونیستی نمی تواند قدرت محاسبه گری حزب الله لبنان را سلب کند و این رژیم با بحران های عدیده ای مواجه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس،  سید رضا صدرالحسینی کارشناس مسائل بین الملل در مهر نوشت: وضعیت داخلی رژیم صهیونیستی بسیار شکننده است زیرا در طول دو سال چهار مرتبه انتخابات کنیست برگزار شد.

نخست وزیر کنونی رژیم صهیونیستی با اختلاف یک رأی برای 2 سال به نخست وزیری رسید و پس از این مدت باید کابینه را به رقیب سیاسی خود تحویل دهد.

بنابراین، وضعیت شکننده سیاسی موجود در رژیم صهیونیستی، مهاجرت معکوس، مشکلات فراوانی که در حال حاضر ساکنان سرزمین های اشغالی با آن رو به رو هستند، فضای ضد اسراییلی که در جنگ 12 روزه در 5 قاره جهان دیده شد و نیز همراهی جوانان جهان اسلام که در همین جنگ 12 روزه یک نماد قابل توجه پیدا کرد، می تواند تصویری روشن از وضعیت کنونی رژیم صهیونیستی برای ما ترسیم کند.

بر این اساس، نخست وزیر تازه کار رژیم صهیونیستی با شرایط بسیار نامناسبی رو به رو است.

لذا او سعی دارد از این شرایط پرفشار خارج شود.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی تصور کرد که یکی از راه های برون رفت از وضعیت کنونی ایجاد یک درگیری مصنوعی با و رژیم صهیونیستی علیه مردم لبنان اعمال می کنند، آن صلابت و اقتدار حزب الله شرایطی است که قطعاً و یقیناً با ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیامهای حمله راکتی «حزب الله» به اسراییل/محاسبه فرصت ها و تهدیدات

پیامهای حمله راکتی «حزب الله» به اسراییل/محاسبه فرصت ها و تهدیدات