مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مرداد 1400 ساعت 03:352021-08-13اقتصادي

دو برابر ظرفیت اورژانس ها بیمار خوابیده است/ باید جلوی انتشار ویروس گرفته شود


رییس مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) گفت: هر اقدامی که بتواند سبب کاهش انتشار ویروس شود می تواند در کاهش لزوم ارجاع مردم به بیمارستان ها موثر باشد.

- رییس مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره)، گفت: هر اقدامی که بتواند سبب کاهش انتشار ویروس شود می تواند در کاهش لزوم ارجاع مردم به بیمارستان ها موثر باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازصورت بپذیرد می تواند مؤثر باشد.

صادق نیت گفت: طبق پیش بینی های قبلی شرایط کشور در دو هفته گذشته می دانستیم که تعداد بیماران افزایش پیدا خواهد کرد زیرا نیاز مردم به بیمارستان و بستری شدن بیشتر شده بود و با افزایش نیاز به بستری نیاز به تخت ویژه و آی سی یو هم بیشتر خواهد شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در اورژانس بیمارستان ها دو برابر ظرفیت بیمار خوابیده و در اورژانس دومی هم که تأسیس کردیم و باید 10 تخت داشته باشد بالای 20 نفر بیمار در خود جای داده و هنوز هم شاهد مراجعه مردم هستیم بخش های بیمارستان هم همگی پر هستند تعداد زیادی از بیماران هم منتظر ICU هستند.

صادق نیت این حجم از مراجعین و بستری ها در سال های اخیر را بی سابقه عنوان کرد و افزود: این در حالی است که بسیاری از بیماران را پس از تزریق دارو به منزل می فرستیم در غیر این صورت بیمارستان امام خمینی (ره) نیازمند 1200 تخت اضافه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو برابر ظرفیت اورژانس ها بیمار خوابیده است/ باید جلوی انتشار ویروس گرفته شود

دو برابر ظرفیت اورژانس ها بیمار خوابیده است/ باید جلوی انتشار ویروس گرفته شود