مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مرداد 1400 ساعت 03:552021-08-13ورزشي

نمایندگان زنجان، اواخر مرداد به پارالمپیک اعزام می شوند


نمایندگان استان اواخر مرداد به پارالمپیک اعزام می شوند.

- علی خلیلی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: نمایندگان استان اواخر مرداد به پارالمپیک اعزام می شوند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه رقیه شجاعی در رشته تیراندازی و مهدی محمدی در دوچرخه سواری دو نماینده استان در این رقابت ها خواهند بود تصریح کرد: شجاعی 27 مرداد جاری و محمدی 29 همین ماه و در بخش پیست و جاده به پارالمپیک اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به اهمیت و حساسیت این رقابت ها ابراز امیدواری کرد: نتایج این مسابقات برگ زرین دیگری به افتخارات ورزشی استان بیافزاید.

  مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه استان زنجان در بخش مربیگری نیز دو نماینده اعزامی خواهد داشت افزود: کمال عشق و فرهاد عصفوری به ترتیب به عنوان مربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر و دوچرخه سواری ودر 27 و 29 مرداد 1400 به توکیو اعزام خواهند شد.

  بر اساس این گزارش، این ورزشکاران و مربیان مدال ها و سابقه درخشانی در کارنامه  خود دارند، از جمله مهدی محمدی دارنده نقره آسیا در 1400 و برنز پاراآسیایی جاکارتا در 2018، رقیه شجاعی با مدال طلای پاراآسیایی جاکارتا 2018، کمال عشق با عنوان سرمربی تیم ملی در پارالمپیک ریو و فرهاد عصفوری نیز عنوان مربی تیم ملی در پارالمپیک ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان زنجان، اواخر مرداد به پارالمپیک اعزام می شوند

نمایندگان زنجان، اواخر مرداد به پارالمپیک اعزام می شوند